Hezkuntzako erronka da irakaskuntzako metodoak hobetzea eta ikasle bakoitzaren arreta maila egokitzea denbora errealean. Portaera aztertzeko eta datuak prozesatzeko teknologiak erabiliz, hezitzaileek modu zehatz eta etengabean neur dezakete parte-hartzea eta errendimendu akademikoa, betiere, estrategia pedagogikoak eta hezkuntzako emaitzak hobetzeko.
Helburuak
Ikasleek eskolan duten kontzentrazioa eta parte-hartzea zehatz eta etengabe neurtzea. Irakaskuntzako metodologiak denbora errealean egokitzea, datu objektiboak oinarri hartuta. Ikasleen errendimendu akademikoa eta ongizate emozionala hobetzea informatutako esku-hartze pedagogikoen bidez.
Erabilera-kasua
Irakasleak: Teknologiek sortutako metrikak erabiltzen dituzte irakaskuntza bakoitzaren eta taldearen beharretara egokitzeko. Ikasleak: Beren arreta-mailara eta egoera emozionalera egokitzen den hezkuntza pertsonalizatuagoa jasotzen dute.
Azpiegitura
Hibridoa, On Premise eta Cloud…
Erabilitako teknologiak
Irudiak hautematea/prozesatzea Ikaskuntza Automatikoa edo Sakona Testuen meatzaritza
Erabilitako datuak
Portaera-datuak, datu emozionalak eta akademikoak.
Erabilitako baliabideak
Zailtasunak eta ikaskuntza
KPIak (negozioan duen inpaktua eta ereduaren metrikak)