Ingurune interaktiboak sortzea, kontzeptu konplexuak modu intuitiboago eta praktikoago batean ulertzeko. Sistemak ikusteko kamera bat eta adimen artifizialeko algoritmoak erabiltzen ditu eskuaren mugimenduak denbora errealean hautemateko eta arakatzeko. Bildutako informazioa Xplanar lebitazio magnetikorako sistema batekin integratzen da, eta sistemaren ikusizko froga eta fisikoa eskaintzen du. Ikuspegi horrekin esperientzia hezitzaile dinamikoagoa eta parte-hartzaileagoa sortu nahi da ikasleentzat.
Helburuak
Denbora errealean frogatzea ordenagailu eta adimen artifizial bidezko teknologien aplikazioa hezkuntzan. Ikaskuntzarako, eta printzipio fisiko eta teknologikoak frogatzeko tresna interaktiboa. Ikasleen parte-hartzea eta interesa sustatzea, hezkuntza-esperientzia murgiltzaileen eta teknologikoki aurreratuen bidez.
Erabilera-kasua
Irakasleak: Sistema erabiltzen dute erakustaldi interaktiboak egiteko, kontzeptu zientifiko eta teknologiko konplexuak azaltzeko. Ikasleak: Aktiboki hartzen dute parte ikaskuntzan, eskuen jarraipena egiteko sistemarekin eta bere programazioarekin interakzio zuzena izanez.