Garatu dugun sistemarekin kargatutako informazioari buruz galdetu diezaiokegu, LLMn oinarrituta. Esaterako, legeari buruzko galderak egiteko, mantentze-lanetako langileari fabrikan laguntzeko, motozikleten mantentze-lanetarako, garraio-prezioetarako, enpresa batek datu-basearen aurka egindako salmentak kontsultatzeko edo enpresa baten prozesu orokorrei buruz galdetzeko espezifiko bat dugu.
Helburuak
Helburu nagusia da enplegatuari bere egunerokoa hobetzen eta sinplifikatzen lagunduko dion laguntzaile bat izatea, denbora aurreztuz eta bere jarduna optimizatuz.
Erabilera-kasua
Hizkera naturalaren bitartez interpretatzen du galdera eta, testuinguru jakin batean, erantzunak bilatu eta hizkera naturalaren bidez adierazten ditu. ChatGPTk ez bezala, sistema honek ez du erantzunik asmatzen ez baldin badaki, jakinarazi egiten du.
Azpiegitura
Cloud
Erabilitako teknologiak
Ikaskuntza Automatikoa edo Sakona Idatzizko edo hitz egindako hizkera, irudiak edo bideoak sortzen dituzten AAren arloko teknologiak Testuen meatzaritza
Erabilitako datuak
Pieza metalikoen fabrikazio-prozesuen datuak: erabilitako makina, prentsa-makinaren parametroak, fabrikatzen ari den pieza, apurketak gertatzen diren lekua, erabilitako materialen ezaugarri fisiokimikoak, etab.
Erabilitako baliabideak
Garapena inhouse izan da % 100ean. I+Gko profila duten 8 bat pertsona aritu dira soluzio horri buruz ikertzen 10 hilabete baino gehiagoz. Egun, LLS produktua da eta hasierako Setup formatuan komertzializatzen da, eta, gainera, hilabeteko errepikapena du. Amaierako bezeroak hiru hilabeteko epea du hasierako setupa egiteko eta ezarpena prestakuntza batekin amaitzen da.
Zailtasunak eta ikaskuntza
Mota guztietakoak, bereziki, testu-fitxategiak prozesatzeko eta modu efizientean nola prozesatu jakiteko. Esaterako, BOEa artikuluz artikulu prozesatzen da, eta testu laua, aldiz, izenburu edo orrialde bakoitzeko.
KPIak (negozioan duen inpaktua eta ereduaren metrikak)