Logo

Mondragon Innovation | Humanity at work – Etxez etxeko entrega-jardueraren aurreikuspena (azken miliaren logistika)

Mondragon Innovation | Humanity at work 

Sektorea: Merkataritza

Negozio-kasua

Bezeroen etxean entregatu beharreko eskarien kopurua homogeneoa da, eta barne- eta kanpo-aldakuntzek eragindako oszilazioak jasaten ditu. Etxez etxe banatzeaz arduratzen diren garraio-taldeen behar puntualen dimentsionamendu egokia egiteak bezeroen gogobetetzea eta efizientzia sustatzen du.

Helburuak

Bezeroen etxeetan entregatu beharreko e-commerce eskarien aurreikuspena izatea, garraio-taldeen dimentsionamendu egokia egin ahal izateko, eta puntualtasunarekiko konpromisoa ziurtatzeko.

Erabilera-kasua

Garraio-talde bakoitzak bezeroen etxean entregatu beharreko eguneko eskarien kopuruaren aurreikuspen-eredua izatea, 30 egunetarako.

Azpiegitura

On Premise

Erabilitako teknologiak

Ikaskuntza Automatikoa edo Sakona

Erabilitako datuak

Mendeko aldagaien denbora-serieak, sasoikotasunaren denbora-aldagaiak eta atzeratzaile komertzialak.

Erabilitako baliabideak

Datuetan eta analisian espezializatutako langileak: datuen zientzialariak, datuen ingeniariak, eta datuak bistaratzeko ingeniariak. Big dataren arkitektura espezifikoa, data fabric barne. Analisi deskribatzaileak egiteko tresna, ereduaren outputa eta MLOps kontsumitzeko.

Zailtasunak eta ikaskuntza

Ereduaren irakaskuntza nagusia izan da COVIDak eragindako itxialdiari dagokion entrenamenduaren denbora-seriearen zatiarentzat tratamendu egokia aurkitzea; izan ere, denbora horretan nabarmen eta berehala handitu zen zerbitzu-mota horien eskaria.

KPIak (negozioan duen inpaktua eta ereduaren metrikak)

Ereduaren iragarpenak egiteko gaitasuna monitorizatzeko metrikak: MAE eta WAPE.

Finantzaketa

Kanpo-finantzaketarik gabe.

Kolaboratzaileak

Espezializatutako aholkularitza

Scroll to Top