Mondragon Innovation | Humanity at work – Etxez etxeko entrega-jardueraren aurreikuspena (azken miliaren logistika)
Mondragon Innovation | Humanity at work
Sektorea: Merkataritza
Negozio-kasua
Bezeroen etxean entregatu beharreko eskarien kopurua homogeneoa da, eta barne- eta kanpo-aldakuntzek eragindako oszilazioak jasaten ditu. Etxez etxe banatzeaz arduratzen diren garraio-taldeen behar puntualen dimentsionamendu egokia egiteak bezeroen gogobetetzea eta efizientzia sustatzen du.
Helburuak
Bezeroen etxeetan entregatu beharreko e-commerce eskarien aurreikuspena izatea, garraio-taldeen dimentsionamendu egokia egin ahal izateko, eta puntualtasunarekiko konpromisoa ziurtatzeko.
Erabilera-kasua
Garraio-talde bakoitzak bezeroen etxean entregatu beharreko eguneko eskarien kopuruaren aurreikuspen-eredua izatea, 30 egunetarako.
Azpiegitura
On Premise
Erabilitako teknologiak
Ikaskuntza Automatikoa edo Sakona
Erabilitako datuak
Mendeko aldagaien denbora-serieak, sasoikotasunaren denbora-aldagaiak eta atzeratzaile komertzialak.
Erabilitako baliabideak
Datuetan eta analisian espezializatutako langileak: datuen zientzialariak, datuen ingeniariak, eta datuak bistaratzeko ingeniariak. Big dataren arkitektura espezifikoa, data fabric barne. Analisi deskribatzaileak egiteko tresna, ereduaren outputa eta MLOps kontsumitzeko.
Zailtasunak eta ikaskuntza
Ereduaren irakaskuntza nagusia izan da COVIDak eragindako itxialdiari dagokion entrenamenduaren denbora-seriearen zatiarentzat tratamendu egokia aurkitzea; izan ere, denbora horretan nabarmen eta berehala handitu zen zerbitzu-mota horien eskaria.
KPIak (negozioan duen inpaktua eta ereduaren metrikak)
Ereduaren iragarpenak egiteko gaitasuna monitorizatzeko metrikak: MAE eta WAPE.