Logo

LKS Next – Heroiak

LKS Next 

Sektorea: Zerbitzuak

Negozio-kasua

Tamaina jakin bateko lan-ingurune handietan, barneko KnowHowaren banaketaren gaineko ezagutza falta dago. Langile berriak sartzeko garaian (On Boarding), beharrezkoa da prozesuan laguntzeko tresnak eta prozedurak izatea.

Helburuak

Erakundearen barne-ezagutzaren finkapena automatizatzen duen plataforma bat garatzea, arazo jakin baten gaineko beharrezko ezagutza non dagoen identifikatzen lagundu ahal izateko. Bereziki erabilgarria da langile berriei OnBoarding prozesuetan laguntzeko.

Erabilera-kasua

Erabilera-kasu nagusia da informazioa sartu eta finkatzea. Erakunde guztietan, aktibo garrantzitsua da KnowHowa, baina askotan informazioa sakabanatuta egoten da eta zaila da aurkitzen beharrezkoa denean. Horregatik, identifikatzeko, trazatzeko eta zentralizatzeko mekanismoak garatzen dira. Bestalde, AA sortzailearen eta tratamendu semantikoaren bidez, une jakin batean sortutako arazoa arazoa konpontzen laguntzeko lagungarria izan daitekeen informazio-iturriarekin lotu daiteke.

Azpiegitura

Híbridoa

Erabilitako teknologiak

Idatzizko edo hitz egindako hizkera, irudiak edo bideoak sortzen dituzten AAren arloko teknologiak. Testuen meatzaritza Ahotsaren errekonozimendua

Erabilitako datuak

Enpresako langileen curriculumak.

Erabilitako baliabideak

Testuak aztertzeko, ahotsaren errekonozimendua egiteko eta idatzizko edo ahozko hizkera, irudiak eta bideak sortzeko gai diren hizkera-ereduetarako sarbidea duen ekipoa.

Zailtasunak eta ikaskuntza

Ikaskuntza nagusietako bat da erakundeek dirudiena baino askoz KnowHow gehiago dutela, baina sakabanatuta dagoela eta ez dela oso eskuragarria.

KPIak (negozioan duen inpaktua eta ereduaren metrikak)

Informaziora jotzeko eta erakunde barruko ezagutza eskuratzeko azkartasuna.

Finantzaketa

Barnekoa

Kolaboratzaileak

Ez

Scroll to Top