Tamaina jakin bateko lan-ingurune handietan, barneko KnowHowaren banaketaren gaineko ezagutza falta dago. Langile berriak sartzeko garaian (On Boarding), beharrezkoa da prozesuan laguntzeko tresnak eta prozedurak izatea.
Helburuak
Erakundearen barne-ezagutzaren finkapena automatizatzen duen plataforma bat garatzea, arazo jakin baten gaineko beharrezko ezagutza non dagoen identifikatzen lagundu ahal izateko. Bereziki erabilgarria da langile berriei OnBoarding prozesuetan laguntzeko.
Erabilera-kasua
Erabilera-kasu nagusia da informazioa sartu eta finkatzea. Erakunde guztietan, aktibo garrantzitsua da KnowHowa, baina askotan informazioa sakabanatuta egoten da eta zaila da aurkitzen beharrezkoa denean. Horregatik, identifikatzeko, trazatzeko eta zentralizatzeko mekanismoak garatzen dira. Bestalde, AA sortzailearen eta tratamendu semantikoaren bidez, une jakin batean sortutako arazoa arazoa konpontzen laguntzeko lagungarria izan daitekeen informazio-iturriarekin lotu daiteke.
Azpiegitura
Híbridoa
Erabilitako teknologiak
Idatzizko edo hitz egindako hizkera, irudiak edo bideoak sortzen dituzten AAren arloko teknologiak. Testuen meatzaritza Ahotsaren errekonozimendua
Erabilitako datuak
Enpresako langileen curriculumak.
Erabilitako baliabideak
Testuak aztertzeko, ahotsaren errekonozimendua egiteko eta idatzizko edo ahozko hizkera, irudiak eta bideak sortzeko gai diren hizkera-ereduetarako sarbidea duen ekipoa.
Zailtasunak eta ikaskuntza
Ikaskuntza nagusietako bat da erakundeek dirudiena baino askoz KnowHow gehiago dutela, baina sakabanatuta dagoela eta ez dela oso eskuragarria.
KPIak (negozioan duen inpaktua eta ereduaren metrikak)
Informaziora jotzeko eta erakunde barruko ezagutza eskuratzeko azkartasuna.