Inzu Group – Trenen desbideratze-elementuen mantentze-lanaren aurreikuspena (SMART DIVERTER)
Inzu Group
Sektorea: Mugikortasuna
Negozio-kasua
Desbideratzeak elementu kritikoa dira trenen azpiegituran, eta zalantzarik gabe, ohiko erabileran kaltetuenetako bat. Eta arazoa da eraikitzeko materiala, altzairu-manganesoa, noblea izan arren ikusten ez diren eremuetan zartatu ohi dela eta, gainera, ohiko ikuskapen-metodoekiko (ultrasoinuak) opakua da. Hautemateko teknika berriak eta AA teknikak aplikatzen dira arazo horiek detektatzeko.
Helburuak
Informazioa denbora errealean jasotzen duten deszentralizatutako arkitekturen bitartez autoikaskuntzan oinarritutako hautemate eta identifikazio automatizaturako sistema garatzea, mantentze-lan prebentiborako eta ikuskapen ultrasonikorako etengabeko ebaluazioa egin ahal izateko, federatutako IoT monitorizazioarekin eta ikaskuntza automatikoarekin.
Erabilera-kasua
Autoikaskuntzako ML teknika aurreratuak erabiltzen dira sentsore ugariko ingurunean trenen gurutzaketan akatsak hautemateko eta identifikatzeko. Azkar hedatzen den igo daitekeen arkitektura malgua dute teknika horiek, eta datuak prozesatzeko efizientzia optimizatze dute, mantentze-estrategia proaktiboek denbora errealean eguneraketak egin ahal izateko.
Azpiegitura
Edge Computing
Erabilitako teknologiak
Ikaskuntza Automatikoa edo Sakona
Erabilitako datuak
Denbora-serieen data set pribatuak erabili dira.
Erabilitako baliabideak
Beharrezkoa izan da HW, FW eta SW garapenean adituak diren pertsonek, ingeniari mekanikoek eta egituretakoek, algoritmoetan adituak diren pertsonek eta adimen artifizialekoek parte hartzea. Aingurako ia langile guztiak egon dira garapeneko faseren batean inplikatuta.
Zailtasunak eta ikaskuntza
Aurkitutako askotariko arazoen artean, kalterik handiena eragin dutenak instalatzeko eta elektrikoki elikatzeko zailtasunekin lotuta egon dira, baita tenperaturarekin subsestantzian sortzen diren aldaketak egokitzearekin ere.
KPIak (negozioan duen inpaktua eta ereduaren metrikak)
Trenbideen bidegurutzeen mantentze-lanen egungo kostua % 45 murriztea. Trenbide-pasaguneen premiazko ordezkapenak % 30 murriztea. Fase goiztiarretan hautemandako arrakalen % 95 baino gehiago ez dira arriskutsuak.
Finantzaketa
Garapena egiteko ekarpenaren % 20 berezkoa izan da, % 30 bezeroaren proiektuena eta % 50 finantzaketa publikoarena.