Enpresak bezeroen balizko abandonu-jokabideei aurre hartu nahi die
Helburuak
Bezeroen ihes- edo galera-arriskuari aurre hartzea eta atxikitzeko prebentzio-neurriak hartzea, esaterako, eskaintza pertsonalizatuak eskaintzea Marketineko eta salmentetako ekintzetara bideratutako baliabideak eta aurrekontua optimizatzea, bezerorik errentagarrienetan eta hazteko potentzialik handiena dutenetan jarriz arreta Bezeroen asebetetzea eta leialtasuna hobetzea, beraien beharrak, lehentasunak, erosketa-portaerak eta aurreikuspenak hobeto ezagutuz
Erabilera-kasua
Ikuskatutako eredua da eta automatikoki hilero exekutatzen denean, dendan egindako urratsak eta enpresako ohiko erosketak azken 3 hilabeteetan nabarmen murriztu dituzten balizko bezeroen jokabideak identifikatzen ditu. Hala, goiz jardun daiteke maila partikularrean (bezeroa), beharrezko prebentzio-neurriak hartuz.
Azpiegitura
On Premise
Erabilitako teknologiak
Ikaskuntza automatikoa edo sakona
Erabilitako datuak
Dataset publiko eta pribatuak XGBoost + Bagging + SVR algoritmoak
Erabilitako baliabideak
Negozioko adituek, datuen prozesamendu masiborako arkitekturek, datuaren analistek eta datuaren zientzialariek osatutako diziplina anitzeko taldea.
Zailtasunak eta ikaskuntza
Proiektu honen zailtasunik handiena izan da ‘Fidelizatutako Bezeroa’ aldagaia definitzeko irizpideak ezartzeko garaian negozioarekin bat etortzea. Ezin da aintzat hartu fidelizazio-txartela duten bezero guztiak fidelizatuta daudela, eta, horretarako, milioika bezeroren portaerari buruzko azterketa zabal egin behar izan da, negozioaren terminoei dagokienez gako egokiak aurkitu arte.
KPIak (negozioan duen inpaktua eta ereduaren metrikak)