Logo

Grupo Lanit – Bezeroen-ihesa aurreikustea

Grupo Lanit 

Sektorea: Mugikortasuna

Negozio-kasua

Enpresak bezeroen balizko abandonu-jokabideei aurre hartu nahi die

Helburuak

Bezeroen ihes- edo galera-arriskuari aurre hartzea eta atxikitzeko prebentzio-neurriak hartzea, esaterako, eskaintza pertsonalizatuak eskaintzea Marketineko eta salmentetako ekintzetara bideratutako baliabideak eta aurrekontua optimizatzea, bezerorik errentagarrienetan eta hazteko potentzialik handiena dutenetan jarriz arreta Bezeroen asebetetzea eta leialtasuna hobetzea, beraien beharrak, lehentasunak, erosketa-portaerak eta aurreikuspenak hobeto ezagutuz

Erabilera-kasua

Ikuskatutako eredua da eta automatikoki hilero exekutatzen denean, dendan egindako urratsak eta enpresako ohiko erosketak azken 3 hilabeteetan nabarmen murriztu dituzten balizko bezeroen jokabideak identifikatzen ditu. Hala, goiz jardun daiteke maila partikularrean (bezeroa), beharrezko prebentzio-neurriak hartuz.

Azpiegitura

On Premise

Erabilitako teknologiak

Ikaskuntza automatikoa edo sakona

Erabilitako datuak

Dataset publiko eta pribatuak XGBoost + Bagging + SVR algoritmoak

Erabilitako baliabideak

Negozioko adituek, datuen prozesamendu masiborako arkitekturek, datuaren analistek eta datuaren zientzialariek osatutako diziplina anitzeko taldea.

Zailtasunak eta ikaskuntza

Proiektu honen zailtasunik handiena izan da ‘Fidelizatutako Bezeroa’ aldagaia definitzeko irizpideak ezartzeko garaian negozioarekin bat etortzea. Ezin da aintzat hartu fidelizazio-txartela duten bezero guztiak fidelizatuta daudela, eta, horretarako, milioika bezeroren portaerari buruzko azterketa zabal egin behar izan da, negozioaren terminoei dagokienez gako egokiak aurkitu arte.

KPIak (negozioan duen inpaktua eta ereduaren metrikak)

(%) Ihes-portaera duten bezeroen errekuperazio-tasa. (Balioa) ROC (Receiver Operating Characteristics) kurba. AUC > 0,9

Finantzaketa

Pribatua

Kolaboratzaileak

Baliabide propioak

Scroll to Top