Logo

Euskaltel – Deien transkripzioa

Euskaltel 

Sektorea: IKT

Negozio-kasua

Erronka da eskaintzen pertsonalizazioa hobetzea, bezeroen ihesa murriztea eta bezeroen arretarako zailtasun komertziala sinplifikatzea. Nola aberastu dezakegu bezeroaren ezagutza salmenta- eta atxikipen-ereduak elikatzeko, jakinda interakzioa aztertu eta automatizatu egin behar dela?

Helburuak

Salmenta-ereduak datu zehatzekin aberastea. Bezeroen ihes-arriskua identifikatzea eta murriztea. Askotariko zerbitzuen salmenta sinplifikatzea. Datu-baseen eguneraketa automatizatzea, gizakien esku-hartzerik gabe.

Erabilera-kasua

Soluzio honekin bezeroari arreta deitzean transkribatu eta aztertu egiten da, informazio garrantzitsua ateratzeko. Audioaren aurre-prozesadoreen bidez eta machine learningeko ereduak (Whisper eta PyAnnote) erabiliz lortzen da hori. Transkripzioak biltegiratu eta aztertu egiten dira salmenta- eta atxikipen-ereduak hobetzeko. Ezarpena hibridoa da eta Google Cloud eta BigQueryn biltegiratzea uztartzen du datuak aztertzeko.

Azpiegitura

Hibridoa (Cloud eta On Premise).

Erabilitako teknologiak

Ikaskuntza automatikoa edo sakona Testuen meatzaritza Ahotsaren errekonozimendua

Erabilitako datuak

Denbora-serieak deien audio-grabaketak. Dataset pribatuak

Erabilitako baliabideak

Barne baliabideak: Data Science: 100% Business: 50 % Business Product Owners 50% Cloud Architects: 20% Azpiegiturak: Whisper Google Cloud / Azure

Zailtasunak eta ikaskuntza

Dealizazioa: hiztunak detektatzea (Zenbat agente? Nork dio zer?). | Hainbat eragilerekin deiak egitea, gako-hitzak Negozio-hitzak (adibidez: markak) | Word boosting

KPIak (negozioan duen inpaktua eta ereduaren metrikak)

Metrikak: Negozio ulermena CHURNa jaisteko ekintza azkarrak

Finantzaketa

Kolaboratzaileak

Barne proiektua

Scroll to Top