Cardiva – Eskariaren aurreikuspena eta logistikaren optimizazioa
Cardiva
Sektorea: Osasuna
Negozio-kasua
Cardiva osasunaren sektoreko enpresa da. Beste produktu batzuen artean, erabilera bakarreko packak fabrikatzen ditu ebakuntza-geletan erabiltzeko. Eskaria kudeatzeko prozesuaren digitalizazioari esker, Cardivak bere negozio-eredua serbitizatzea eta pack horiek komertzializatzea lortu du, erabili ahala ordaintzeko zerbitzu-ereduarekin.
Helburuak
Cardivak bere eskari-entrega prozesua optimizatzeko erronka du.
Erabilera-kasua
Erronka jorratzeko, bi fase hauek modu sekuentzialean ebatzi dira: 1) Material suntsikor kirurgikoen eskariaren aurreikuspena, bezeroen beharrei aurre hartzeko. Hamabost eguneko aurreikuspenak egiten ditugu zentroan-erreferentean, eta denbora-serieen ML algoritmoa erabiltzen dugu horretarako. Kontsumoetan inpaktua duten negozioaren datuak zein aldagai exogenoak hartzen ditugu oinarri gisa. 2) Logistikaren optimizazioa, bai banaketa-ibilbideei dagokienez, bai amaierako bezeroaren stock mailen hobekuntzari dagokionez. Horretarako, zentroko optimizazio-lerroan dagoen arazoa planteatu eta ebatzi dugu.